»Epski značaj tega filma je nekaj, kar zelo cenim. Pogosto ga primerjam z obdobjem Busterja Keatona, ko je imela gibljiva slika sama veliko večjo vlogo kot v sodobni kinematografiji. Kamera, obraz in čustva so bili dovolj. Gledalcem ni treba vedno vsega razlagati.«
»Zanimiva se mi je zdela tudi odločitev sodišča čez leto dni. Ta, ki je tepel, je dobil 22 let zapora, snemalec pa 21 let, kar je skoraj isto. Tako se logično vprašaš, kaj je s temi, ki so gledali, a niso ničesar naredili? Kakšno kazen zaslužijo oni? To je zame zelo zanimiva tema za film.«
»Janez Bricelj je bil vedno zvest filmu in poklicu, ki od montažerja zahteva samostojno ustvarjalno držo nekoga, ki se ne naslanja samo na scenarij, temveč v posnetem materialu išče predvsem potencial za dober film.«
»V svetu, kjer geostrateški odnosi in družbene napetosti že mejijo na brezizhodnost, se bom s tem filmom na lahkotnejši način posvetil vprašanju, ali je človeško sobivanje sploh še mogoče in koliko truda je za to potrebno.«